رویدادها آرشیو خبر ها
مارکیزیو هنوز منتظر مذاکره با سران یووه است

مارکیزیو هنوز منتظر مذاکره با سران یووه است

شاید مذاکرات ماه آینده یووه و شاهزاده یوونتوسی ها برای روشن شدن نهایی سرنوشت یکی از معدود ستاره های فعلی بانوی پیر که از کودکی فوتبال خود را با یووه آغاز کرده اند مشخص شود.

 

برخلاف انتظار هواداران بیانکونری، تا به امروز سران باشگاه با مدیربرنامه های کلودیو مارکیزیو هیچ تماس و مذاکره ای نداشتند. انتشار اخبار متفاوتی از آینده این مهره محبوب یوونتوسی ها با سفرهای مارکیزیو به کشورهای آسیایی و بیشتر شدن شایعات همراه بود، اما استفانو مارکیزیو، پدر و مدیربرنامه های شاهزاده بیانکونری تاکید کرد که این سفرها به هیچ عنوان به فوتبال کلودیو ارتباطی ندارد و با بازگشت به ایتالیا با مدیران یووه جلسه ای خواهیم داشت.

 

مدتی ست که این بازیکن از سفرهای آسیایی خود بازگشته هر چند که هنوز در تعطیلات تابستانی به سر می برد؛ اما اظهارات اخیر استفانو مارکیزیو نشان می دهد که همچنان او و پسرش منتظر اعلام برگزاری جلسه ای با مدیران باشگاه هستند.

 

پدر مارکزیو به نقل از اظهارات اخیر پسرش که گفته:

 

می خواهم اینجا بمانم و شاید در ماه جولای با سران یووه صحبت کنیم، هنوز جلسه ای نداشتیم و منتظریم، من خوش بین هستم، با هیچ تیم دیگری مذاکره ای نداشتم و منتظر مذاکره با یووه هستیم، با این حال هیچ چیز کاملا مشخص نیست.

 

تاکید کرد که:

 

پسرم می خواهد در یووه بماند، او همیشه وفاداری خود را به یووه ثابت کرده اما این کاملا روشن است که هرگز حاضر نخواهد فصل جدید را نیز با شرایط فصل گذشته سپری کند و یک سال دیگر را نیز اینگونه از دست دهد.

 

گفتنی ست که گفته میشود پیشنهاداتی از لیگ فوتبال آمریکا و چین و تیم موناکو برای جذب مارکیزیو به دست مدیربرنامه های مارکیزیو رسیده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: